SAHABAT IKLAN SELAMBE
.

.

Sunday, April 7, 2013

Dapatkan FREE RM100.00, Tanpa sebarang modal !!! TERBARU...........!!

Nama: SUHAIMIMARZUKI
Email: suhaimimarzuki@yahoo.com.my
Website: http://www.kelsglobal2u.com/jutamie
Tajuk: Dapatkan FREE RM100.00, Tanpa sebarang modal !!! TERBARU...........!!
Iklan: PENCARIAN DUIT RAYA DAH BERMULA................

Dalam dunia ni, sebenarnya tidak ada yang betul-betul free. Beli sabun, dapat percuma pinggan pun sebenarnya kos pinggan tu sudah termasuk dalam harga sabun. Cuma ini adalah cara yang paling mudah untuk anda mendapatkan RM100.00 (hampir-hampir free kerana kerjanya sangat-sangat mudah). Santai-santai. Tanpa anda perlu keluarkan modal walau 1 sen pun. Caranya:

1. Click di website yang ada pada akhir email ini.
2. Daftar PERCUMA di borang tu. (Tak perlu peduli bisnes atau produk yang ditawarkan jika anda tidak suka. Daftar sahaja)
3. Sebarkan pula website yang diberikan PERCUMA kepada anda.

Setelah cukup 100 orang (tanpa mengira orang yang mendaftar percuma atau berbayar) yang mendaftar di website anda, inform admin dan admin akan berikan RM100.00 on-the spot. Terus bank in ke akaun anda. Kenapa admin mahu berikan duit FREE ini? Kerana ini sebenarnya sebagai sedikit imbuhan kepada anda kerana anda telah sebarkan (promote) bisnes untuk kumpulan mereka. Logik bukan. Dengan 100 orang yang mendaftar, PASTI akan ada beberapa sales / penyertaan yang boleh 'cover' imbuhan yang diberikan kepada anda. Inilah yang dipanggil Win-win situation.

Untuk maklumat lanjut sila lawat:
http://www.kelsglobal2u.com/jutamie
Ip Pengirim: 175.143.19.168

No comments:

Post a Comment


WEBSITE IKLAN PERCUMA


.
BANNER SAHABAT