SAHABAT IKLAN SELAMBE
.

.

Friday, November 11, 2011

anda akan dijajah hanya dengan ciuman

Nama: muluk
Email: tajmuluk@gmail.com
Website: http://www.seniciuman.com/hop.php?ref=hebatnya
Tajuk: anda akan dijajah hanya dengan ciuman
Iklan: Anda mungkin boleh menjajah dengan pedang, tetapi anda akan dijajah hanya dengan ciuman
http://www.seniciuman.com/hop.php?ref=hebatnya
Mengejutkan pasangan anda dengan betapa hebatnya anda ketika anda mencium dirinya dan sudah pasti si dia akan mencari jalan untuk mencium anda seberapa kerap yang mungkin.
Membuatkan pasangan anda hilang kawalan ketika bercium dan anda tidak perlu bersusah payah mencari jalan untuk menggoda si dia untuk aksi-aksi seterusnya, kerana sudah pasti si dia yang akan memulakannya dulu!
Membuatkan si dia kembali jatuh cinta kepada anda dengan ciuman-ciuman yang panas dan romantik yang boleh anda lakukan pada bila-bila masa sahaja.
Memanjangkan usia anda dan si dia (dengan izin Tuhan). Ya, jangan terkejut jika kajian saintifik oleh saintis barat menunjukkan mereka yang selalu bercium akan memanjangkan jangka hayat mereka selama 5 tahun berbanding mereka yang kurang bercium.
Menghilangkan stress anda dan si dia. Tahukah anda setiap kali anda bercium, satu hormon yang dipanggil hormon 'oxytocin' akan dikeluarkan dari badan dan hormon ini berfungsi untuk menghilangkan segala stress dan membuatkan anda berasa lebih tenang.
Memberikan sensasi baru ketika bercium kepada pasangan anda dengan teknik-teknik ciuman yang belum pernah si dia alami sebelum ini.
Menyemarakkan kembali asmara yang telah pudar dengan teknik-teknik ciuman yang baru dan mengasyikkan untuk anda dan si dia.



http://www.seniciuman.com/hop.php?ref=hebatnya
http://www.seniciuman.com/hop.php?ref=hebatnya
Ip Pengirim: 115.134.120.222

No comments:

Post a Comment


WEBSITE IKLAN PERCUMA


.
BANNER SAHABAT